maandag 11 juli 2011

texelkamp

Sinds groep 6 heb ik me op de griezeltocht verheugt.
Het leek me erg spannend.
Toen we daar aankwamen leek me het heel erg gaaf.
Het groepje voor ons was heel stoer, maar toen ze een keer schrokken wilden ze gelijk weer terug.
Wij waren aan de beurt en we kwamen bij een stenen trap.
Ik wilde omhoog gaan maar Sten bleef staan.
Hij wilde niet verder en liep terug.
Wij hadden de pest er in maar we moesten wel mee want hij had het licht.
Op een gegeven moment liepen we met z'n allen en er was helemaal niks engs Remco maakte mij steeds aan het lachen.
We kwamen aan bij een griezel en iedereen zei: hij is nep maar ik zei: nee hij leeft echt.
Toen zei Remco: Dat mag niet he meneer.
Ik had gelijk want hij leefde en Remco schrok heel erg.
Wij hebben daar nog veel om gelachen.
De griezeligste was Jan.
Eerst wisten we niet wie het was maar daarna vertelde een leeraar dat Jan het was.
Het was top!

PS. Er was een varken en daar heb ik op gezeten.

Door Yaƫla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten